zondag 24 januari 2010

Voortgang

Even laten horen hoe de trainingen etc. nu verlopen. Zoals het oplettend oog heeft kunnen zien staat er voor 11 april de marathon van Rotterdam op het programma. Gezamenlijk met een aantal fanatiekelingen van AV Heerenveen zijn we dan ook druk bezig met de voorbereidingen op deze marathon. Iedere zondag staat er een lange duurloop of lange training op het programma (zie website Harry). Vorige week zondag 28 km gelopen tijdens de LDL. Vandaag (24/1) een gevarieerde pittige training van 2:30 met daarin een 4 km test, 3 series van 15 min met oplopende HR en tot slot een climaxloop van 35min tot een HR tegen het omslagpunt. het ging voortreffelijk. M'n benen voelen goed. Ook de baantrainingen op dinsdagavond verlopen fijn.

Maar naast het lopen probeer ik de andere discliplines ook nog wel te trainen hoor! Naast 3-4x lopen per week zit ik in het weekend nog anderhalf uur op de ATB en lig ik 2x per week in het zwembad. Prima ritme en ik hoop dat ik het energie level wat ik nu ervaar, kan behouden. We gaan lekker door. Ook in de sneeuw!!!